lördag 24 oktober 2009

Hörselkåpor...

Så fiffig uppfinning.
Väldigt lugnt å vilken tystnad det blir, nästan så man blir rädd av ljudet då man tänker.
Attan, där hörde jag allt ett ljud, Dannes JOURTELEFON.... :S
Så får vi se hur det blir med det.

Idag är en dag med smärta. Axlarna värker så skallen ramlar snart av. Å om det hade räckt med det å inte med värken i armar å ben. Men snart är det kväll å det blir en lugn kväll i soffan framför en film. Det var vad jag hade tänkt i allafall, men man vet aldrig om jag somnar. Inte helt otroligt faktiskt.
Vill ha värktabletter som funkar oxå, eller ja har ju haft. Men då fick jag ju gallstens anfall istället, så det funkade inte så bra. Å dessa jag fick senast är ju sockerpiller.

Nu ska jag ställa mig i en varm dusch å hoppas på att bli människa igen. Trevlig helg på er.

*kram*

Inga kommentarer: