söndag 18 oktober 2009

Söndag...

Så var denna veckan alldelens strax över. Det blev omstruktureringar i planeringen för dagen. Då det fanns förkylning i huset så åkte vi inte dit det var tänkt å hälsade på, utan vi styrde bilen mot Boliden.
Så där har vi varit halva dagen. Tack till er för att ni tog er tid å ha oss "hängande" hos er idag. Man kan ju lätt bli sällskapssjuk i vissa perioder. Å idag var en sådan dag.
Har tusen å en saker i skallen som jag tänker, men inget som kommer att hamna i text här i allafall. Jag håller det för mig själv.
Nu är det snart höstlov för stor pojkarna, den enda som får ha barnomsorg är lillgumman.
Så jag ska försöka hitta på lite olika roliga saker så man har nått trevligt att göra.

Danne har masserat min nacke, axlar å skuldror nu i kväll, men det gjorde så galet ont. Är riktigt öm i hela kroppen.

Ska lägga mig på soffan å ta det lugnt en stund innan det blir till att sova i den renbäddade sängen. I morgon ska jag försöka rensa lite i Tindras kläder, garderoben behöver sig en rensning.

Sen börjar det vara dags för att sprida ut in handlingen av julklappar, så ska börja skriva en liten lista på vad som ska köpas.

Natti Natti
*Kram*

1 kommentar:

Johanna sa...

hihihi jo man måste passa sig för de små rackarna ;)