lördag 10 oktober 2009

Ond tå...

Jag amputerar min stor tå vilken sekund som helst.
Den är gode röd, pulserar bara jag rör den det minsta, sitter med den i högläge. Men ajajaj. Det gör ont bara någon andas i närheten av tån å luften blåser på tån. Jag gruvar mig gode mycket för natten. Undrar hur tusan detta ska gå. :S

Annars då, vad har denna dagen haft att erbjuda??
Började med en promenad i morse efter frukosten, det var skönt det (då hade jag INTE ont i tån), sen var mamma å "betjänten" här å hälsade på. Å tänka sig, det gick att göra pannkaka i våran ugn =) Tack för att du lyckades med det mamma
Sen har vi haft David å barnen här på besök, vi käkade grillat å bara surrat en massa. Pojkarna har sovkompis i natt, å det är då tyst där inne så jag gissar att dom har somnat.
Jodå, dom sover så sött dom små barnen. Var ju tvungen att gå å kika till dom.
Nu ska jag sätta mig i soffan med min tå å se vart detta slutar.
*Kram*

1 kommentar:

Trollmamma sa...

Den såg inte fin ut din tå, så jag förstår att det tar ont!

Skickar över en kram!