söndag 11 oktober 2009

AAAAAAAAAJ!!

Alltså denna tå tar död på mig, i morgon är det jag som ringer Vårdcentralen DIREKT dom öppnar kl 08:00 i morgon. Står inte ut en minut till.
Det känns som en lastbil har kört rakt över tån å sen backat tillbaka på den igen.
Men men, nog klagat, hoppas på vändning i morgon.

Idag har vi haft en trevlig dag (trots ond tå), vi åkte till Boliden till Anneli, Lelle å barnen. Våra små liv var superglada över att det fanns snö där på gräsmattan. Så då vi hade ätit god mat, fikat, surrat å spelat lite tv-spel å barnen lekt ute. Så
begav vi oss hemåt, men det var inte till Jack´s förtjusning. Han ville stanna kvar för att det fanns snö där. Men vi sa att vi ska göra om det MYCKET snart.

Till veckan fyller Danne år på Fredagen, å då har vi varit förlovade i 10 år. Hur gick det till, så gammal är jag väll inte...haha.

, snart blir det sängen. Börjar vara trötter. Så får vi se hur morgondagen blir. Har en sak jag å Ingemar skulle ut å fixa.

På Torsdag skulle Elsy ha fyllt år, så ska ta mig ner till graven med en blomma då barnen lika är på dagis. Jobbig dag, men får göra det bästa av det.

Sov så gott.
*kram*

1 kommentar:

Anneli sa...

Japp, mycket snart lät väldigt bra =) Hoppas nu du får ordning på din dumma tå!!! Se bara till att inte springa in i nåt med den :S
Kram kram