fredag 23 oktober 2009

Röjjer å röjjer...

Idag har jag röjjt en massa, jag rensar å kastar. Finns ju hur mycket som helst som man sparar fast man inte behöver det eller kommer att använda det igen. Samtidigt så lägger jag i en hög sådant som går att sälja, så kanske man kan tjäna en krona eller två. Kan ju behövas till julklappar om inte annat.

Passade på att gå en liten promenad i morse, eftersom Danne skulle vara kvar på jobbet å grilla å ha det trevligt så kunde jag inte gå på eftermiddagen.
Så jag pluggade in musik i öronen å vandrade lite.
Det är så otroligt skönt.

Nu är jag ruggigt trött, ska snart hoppas i säng. Å så blir det till att fortsätta med röjjningen i morgon.
Till veckan har barnen höstlov. Så får vi se vad det hittas på då.
Tanken är att vi ska hälsa på i Boliden i allafall, så får vi se om å vad mer som kan tänkas hända.

Natti natti gott folk.

*Kram*

Inga kommentarer: