onsdag 14 oktober 2009

För trött...

Jag var för trött i går för att orka skriva några rader. Efter middagen var jag å Ingemar ute å raggade lite. Vi hittade det vi sökte.
Sen så stoppade vi i säng barnen å jag hamnade vid datorn å tv:n en liten stund. Sen var det sovdags.

Idag har jag lagt om min tå, jag har fortfarande ont, men på ett annat sätt än då jag hade allt var som stod å tryckte under nageln. SÅ det är en helt annan sak nu. Nu är man öm för att man inte har nån nagel som skyddar.
Har varit lite duktig idag, tvättat, vikt tvätt, borrat upp medicinskåpet å pulat på med lite annat.
Ska försöka vara duktig en liten stund till tänkte jag, sen blir det till att se film i kväll. Skönt att slappa till lite. Hihi. I morgon ska jag försöka baka inför fredagen då Danne fyller år, det är mycket att fira den dagen som sagt. Det ska firas med middag å så bio.

På återseende.
*kram*

Inga kommentarer: