onsdag 28 oktober 2009

Onsdag...

Då har snart halva veckan gått, å det är snart helg igen. Det var ju nyss helg.
Få se vad denna helg har att erbjuda, på Fredag ska jag å barnen iväg på party som dom är bjudna på, det blir nog trevligt det.
En riktig spökhelg, hihi.
Idag har pojkarna varit å lekt med Simon hela dagen, eller för att vara riktigt nogrann så har Casper varit hemma med jag å Tindra. Dom har både lekt å bråkat, men det hör ju syskon till.
I eftermiddag gick jag å Tindra upp till grannen för att lämna en sak, där så gjorde sig Tindra hemmastadd å klädde av sig ytterkläderna för att stanna å leka med Clara. Det gick bra för föräldrarna i huset som frågade om Tindra ville stanna å leka med Clara en stund medans jag skulle gå promenaden. Så dom hade haft det trevligt =)
Efter promenad rundan så hämtade jag hem Tindra å ringde hem pojkarna.
Det var tre trötta barn kan jag säga.
Själv så är jag oxå trött, så snart blir det till att sova sängen. Ser jag framemot.

Måste ta mig tid å få skrivet ett brev till Grekland. Så det är nått jag ska försöka mig på i morgon.
Catrin, Danne fick kortet då han fyllde år å tackar så jätte mycket =)

Sov så gott på er där ute.

*kram*

Inga kommentarer: