onsdag 7 oktober 2009

Bakis..

Så känner jag mig idag efter gårdags kvällen. Inte ett dugg kul, har mått illa å inte haft någon matlust på hela dagen. Har fått i mig te, å så lite lunch. Hoppas att det ska vända snart.
Måste ju vara sviterna från antingen gallstens anfallet eller så biverkning på tabletterna. Men dom ska jag aldrig mera ta, vägrar få anfall å kramper. Just då önskar man att man låg ett par våningar neråt.

Har fixat i ordning i hallen idag, så där är det så fint just nu. Så som jag vill ha det. Kan tala om att jag skruvade ihop byrån i sinne, var inte alls glad just då. Men det skakar jag av mig å skiter i. Inte värt att ödsla nån energi på det. För det är ju bara andra som har rätt att vara besviken å förbannad å allt fan vad det nu är.
Men jag lovar dig, du ska inte behöva stöta ihop med mig på stan, å skulle så vara fallet då går jag en omväg!!!

Jag har annat att ödsla energin på, å tack till ni som förstår det.

*kram*

2 kommentarer:

Trollmamma sa...

Skit i henne!!! Du är värd bättre människor i din närhet ;)

Kramar!

Johanna sa...

Har du plockat upp den från källaren?
Tror faktiskt det blev superfint för på bilden var den ju så snygg =)
Dejt kommer snart ;)