torsdag 8 oktober 2009

Väntar...

Sitter å väntar på att läkaren ska ringa mig. Måste få nån annan medicin som kan hjälpa mig. Idag är det då fruktansvärt, det ilar å skenar så i hela kroppen.
Är så trött så ögonen hänger på mig.
Har varit in en snabbisstan med Jack efter han slutat för dagen. Han behövde lite byxor å skor. Då jag inte är nån "gåpåstan" människa, så gick det väldigt fort att göra våra 3 ärenden. Så nu "slipper" jag stan på ett tag. Å med det borde det innebära att det är fritt fram för andra att gå på stan, för dom som inte vill stöta på mig.

Ska gå å börja göra i ordning för middagen. Det tar en stund att fixa i ordning den.
Skulle ha fått trevligt besök i dag, men tyvärr så var hon sjuk. Men det kommer fler gånger.
Jag är sjukt trött, så om å hur jag ska kunna hålla mig vaken å se film med Maria, det vette fåglarna det.

*kram*

Inga kommentarer: