torsdag 15 oktober 2009

Snart helg..

Är ju bara timmar kvar tills det blir helg. En helg som jag/vi bara ska ha trevligt äta gott å må bra. Jag ska då i allafall njuta av denna helgen i fulla drag.
Tack Anneli för omtanken idag, skönt att få lite stöd.

Har förberett lite för maten i morgon, så i morgon ska den slutföras. Å så ska fikat fixas.
Ska slänga ihop tårtan å baka kakan. Men allt det får bli efter jag har varit på mötet på morgonen.
Så morgon dagen är nog rätt full med aktivitet som det känns.

Tänk att för 10 år sedan var den 16 Oktober oxå på en fredag. Den fredag då Danne fyllde 17 år, å den kvällen vi förlovade oss. Så i morgon är det verkligen 10 år sedan allt det inträffade. Kan knappt fatta det. Har jag blivit så gammal?!?! *gapar stort*

Nu ska frun bädda ner sig å få lite skönhetssömn, så jag inte somnar på bion i morgon :P Vore ju inte någon höjdare, men jag har gjort det förr så det skulle bara bli den 4:de gången i rad. *skratt*

Natti natti gott folk!

*kram*

Inga kommentarer: