torsdag 22 oktober 2009

Promenad....

Idag blev det av en promenad efter maten, det var länge sedan det.
Skönt med en gnutta motion.

Idag så åkte skötbordet ut från toa, onödigt att det ska stå där inne i vårt lilla badrum då Tindra lika har slutat med blöjor. Så skönt så.

Här hemma så försöker jag fortsätta att rensa ut en massa skrot. Allt som bara står i skåpar å inte blir använt, nu åker det till tippen. Att man kan spara på en sån massa skrot. Det går över mitt förstånd. Men det är det mycket som gör.

I kväll har vi varit ute med grannarna å letat flodhästar, krattat ihop lite löv å barnen har busat i både lövhögarna å hjälpt till att kratta. Ni borde oxå testa att söka flodhästar med era barn ;) riktigt kul tror jag dom små brudarna tyckte det var. =)

Nu blir det en lugn kväll i soffan å se på tv en liten stund, sen blir det rätt tidig kväll å sova en massa timmars skönhetssömn. Det ser jag framemot, haha.

Natti natti.

*kram*

3 kommentarer:

Johanna sa...

Tackar, från Andreas.
Tror du skulle fnittra så mkt att du skulle bli upptäckt på en gång ;)

Ha en skön helg ni med =)

Johanna igen sa...

Förresten, läst denna blogg någon gång?

http://denstarkastestjarnan.blogg.se/

den tycker jag e bra, tårarna rann när jag började läsa den från början...

Trollmamma sa...

Det var trevligt med sällskap på promenaden.

Hittade ni några flodhästar då? På vår gata figurerar det bara isbjörnar ibland :p haha

Kram!