fredag 17 juli 2009

Å vilken dag!

Strålande sol å varmt, bättra på solbrännan med andra ord. *asg*
Jag är ju tusan blekast i hela kvarteret, eller ja, det finns möjligen en som skulle kunna vara blekare än jag då.

Grillat till middag å rena röjjet, så jäkla underbart!! Mår ju som en prinsessa. Jag menar, vad kan bli bättre än god mat, trevligt sällskap å bra musik?!?!
Barnen badar, till å med Tindra som varit rädd för vattnet badar nu mera som en liten vattengasell, hmm vad nu det är för djur. Men det lät roligt, haha. Hon är som en liten säl i vattnet just nu i allafall.

Somnade en liten stund på sängen tidigare i eftermiddag, väldigt väl behövligt, lilla prinsessan har haft en tendens till att vilja stiga upp tidigare än jag på morgon. Men hoppas det vänder snart igen.
Just nu är jag i allafall galet trött, mysigt att sitta här å höra regnet slå mot fönstret. *myser*
Kommer komma lite bilder sen, bara sånt sjå att sitta å välja ut nå bra bilder av alla hundra tals bilder man har tagit.
Ska se om jag får tummen ur... =)

Ha en trevlig helg, å hoppas ni andra har haft en lika trevlig fredag kväll som jag har haft.

*kram*

1 kommentar:

Trollmamma sa...

Vattengasell?! Ja just det ja...typ som Wilma då haha!

KRAM