lördag 4 juli 2009

Ajajaj...

I morse då jag vaknade hade jag ont överallt, å stel som en pinne. Idag var ännu en sådan där dag att jag skulle ha kunnat kapa av mig armarna å ge bort dom för att det gjorde så ont.
men vem skulle ha velat ha dom?! :S

Jag har försökt städa undan så gott jag har kunnat idag, kört iväg med papper, glas, plast å tidningsinsamlingen. Det blir fort ett par kassar. Det är mest all plast som tar sjukt mycket plats.

Jag hoppas starkt på att få vakna i morgon UTAN denna värk i armarna.

Jag, Tindra, Jack, Johanna å Clara cyklade iväg till en lekpark efter middagen. Riktigt mysigt. Johanna å Clara hade med sig gott fika som det bjöds på, så det tackar vi för =)

Får se vad morgondagen bjuder på. Har ju egentligen lite mera att stå i, men vi får se.

Ska krypa upp i soffan nu en stund med Danne, sen blir det sängen för mig. Är galet trött, får se om järntabletterna gör någon nytta.

Ja just ja, idag har det varit svinkallt, lite regn å blåst. Undra om min värk kan tänkas komma därifrån, den började redan igår kväll.
Men hur som haver, hoppas på en sval dag även i morgon. Det är rätt skönt, men det behöver inte bli för kallt å blåsa. Inte för att vi nu ska klaga då vi får lite svalare luft mot den tropiska hetta vi har haft. Det var svettigt att bara vara då det var som varmast.

God natt på er.

*kram*

Inga kommentarer: