fredag 3 juli 2009

Sen kväll..

men ack så trevligt.
Jag, Danne, Jack & Tindra åkte till stan för att köpa nya solglasögon till Jack. Tindra hade ju så snällt brutit av bågarna på dom han hade. Casper ville inte följa med, utan stannade hemma hos en kompis å lekte så länge.
Då vi kom tillbaka så skulle hela familjen gå dit å sitta å surra lite, men Danne fick en utryckning så jag å barnen gick dit. Å oj vad 3½ timme gick fort. Men så lätt människa att prata med =)
Så jag hade riktigt trevligt. Barnen lekte å spelade lite spel. Som vanligt går ju tiden så fort då man sitter å har det trevligt, så barnen stod å ryckte i mig å ville gå hem. Dom var lagomt trötta då. Så raka vägen hem å barnen var nattade på bara några minutrar. Så i morgon kanske vi rent av kan få oss lite sovmorgon, om inte annat så kanske jag kan förhandla till mig det av Danne.
Jag har varit uppe med barnen nu på helgerna väldigt många veckor tillbaka. Så det borde vara min tid att få sova lite.

Undra vad man ska hitta på resten av helgen då?!
Men nog ska vi lyckas hitta något att göra, huset har en omålad vägg kvar i allafall.

, nog svamlat, god natt på er gott folk!

*kram*

Inga kommentarer: