tisdag 21 juli 2009

Inget..

Det var inget med Tindras prickar, för nu finns dom då inte. Mycket skumt men så är det.

Från å med igår så är jag tillbaka till det vanliga igen, jag å Maria tog en kvällspromenad i regnet. Okej jag är söt, men jag är inte gjord av socker ;) *skrattar*
Så i morse snörade jag på mig skorna å gick svängen i regnet, tänkte det är lika bra att gå då när Maria ändå inte hade möjlighet för det idag.
Bättre att göra slag i saken än att sitta å gruva sig för regnet.

Idag har jag haft sjukt ont i nacken å axlarna, det gör ont att hålla upp huvudet.
Okej att jag brukar ha ont i kroppen, så som armar, ben å lite i ryggen, men så HÄR!!
Å då blir tyvärr inte mitt humör på topp då jag har ont.
Snart ska vi få i säng barnen så vi får krypa upp i soffan å se filmen som Danne har hyrt. Wallanders nya, hoppas den är så bra som dom andra är.

Ha en fortsatt trevlig kväll där ute i regnet.
*kram*

1 kommentar:

Johanna sa...

Va skönt att det inte var några vattkoppor på Tindra =)
När Clara såg eran bil igår när vi for och handlade ropade hon glatt...
Tindras bil hemma TJOOHOOO! ;)

Ha en skön kväll och hoppas filmen var bra! *kram*