söndag 5 juli 2009

Då var även denna..

helgen över, ja denna vecka är snart passerad.

Idag har varit en trevlig dag.
Först ringde "grannen" å bjöd dit jag å Tindra på fika. Så vi skyndade oss bara på Ica först för att handla inför middagen som skulle käkas hos familjen Carlsson.
Satt hos "grannen" i 3½ timme idag med, tiden bara flyger iväg. Men så går det då man är duktig på att surra, hihi.
Undertiden jag satt där så målade Danne klart framsidan på huset, å så åkte han å pojkarna upp till stan å bytte bil. Lättast att göra bort det så bilen finns där i morgon då Danne ska mecka lite med den.
Skyndade mig hem å vi slängde ihop salladen, sen raka vägen ner till Carlsson´s för att ta kål på ytterligare 4 timmar av detta dygnet.
Så nu sover barnen, Danne ser på en film, å jag kikar runt på lite väggdekorer. Har hittat ett jag vill ha, eller rättare sagt SKA ha. Det betyder en hel del för mig just dom raderna, men då vill jag göra det fint där det ska sitta först.

Nu funderar jag på att sätta mig å läsa lite korsord innan det blir sängen på en liten stund.
Har rätt mycket att stå i, men i kväll får det bli en slappar kväll ;)
Jag är riktigt trött så.

Ha en fortsatt trevlig kväll.

*kram*

1 kommentar:

Trollmamma sa...

Tack för en trevlig kväll! Måste göras om igen ;)

KRAM