onsdag 22 juli 2009

Kväller..

Sitter här å gäspar.
Det var inte inget för mig att se på film igår, jag somnade nämligen i sängen strax före 20 med Tindra. Vaknade bara till en gång på kvällen, men har ingen aning om vad klockan var då. Tog bara medicinen å så vandrade jag tillbaka till sängen. Så jag vaknade 07 i morse, då tyckte Tindra att det var morgon.
Så det vart rätt många timmars sömn i natt.

I morse då jag vaknade var jag så fruktansvärt stel så jag kom knappt igång. Ryggen ville inte riktigt vara med. Men efter ett tag så blev det lite bättre.
Jag har även klippt gräsmattan, å den var ju rätt tät om vi säger så.
När denna gräsklippare går sönder så blir det en självgående, mina armar klarar inte riktigt av att skjuta på gräsklipparen.
Men jag blir så frustrerad av denna smärtan, jag vill så mycket mera, men har ibland för ont för att orka. :S

Tindra träffade Clara i eftermiddag, lyckan var nog gjord för dom båda. Dom surrade lite, Tindra körde Claras dockvagn, å så hoppades det studsmatta. Å vi mammor fick oss lite surr. Trevligt trevligt.

, nu blir det sängen för frun. Sov så gott!

*kram*

2 kommentarer:

bc.svensk Online sa...

Kanske inte var de bästa för dej att klippa gräs mattan,men nästa gång får du "överlåta" DET till ngn villig som inte har värk vettu...tänk på hur du mår efteråt,de är inte värt de för dej ...Som du skrev ,köp en själv gående då denna går sönder,du får väl önska att det blir snart =)
Kram C

Johanna sa...

Jadu vem kan det vara??? ;)
en som bor nära dig....