onsdag 8 juli 2009

Tjohooo!!

Det gick alldelens utmärkt att klippa gräsmattan, att man sedan fick ont. Ja det är en annan femma, men gräsmattan är klippt.
Jag fick ett trevligt samtal idag, en som bjöd in sig på en kopp kaffe, å självklart sa jag ja till att bjuda på en kopp. Riktigt trevligt, hon är så lätt å rolig att prata med.

Annars då, vad mer har jag hunnit med idag!? Jo tvättat 1 maskin, tagit hand om den å vikt in i garderoberna
irrat runt, å så har jag varit en snabbis med Ingemar på Maxi, varit förbi Maria å så vidare snabbt på Alba, sen hem å "irra" lite till. Men snart så.

Tack broder för det trevliga MMS:et, jag är inte avis ett enda dugg! *håller 2 fingrar i kors*
Såg väldigt trevligt ut.

, gott folk, eller goda läsare kanske jag ska skriva. Nu blir det sängen, skulle egentligen redan ha lagt mig, men alla vet ju hur det går då man tänkt göra en tidig kväll.
I morgon ska jag på Arbetsförmedlingen, å sen ska jag förbi en sväng på graven å titta till den hade jag tänkt.
God natt på er alla.

*kram*

Inga kommentarer: