onsdag 1 juli 2009

Grekland..

I kväll har jag pratat med Catrin från Grekland.
Otroligt duktig på svenska är du.

Gick en promenad i kväll strax efter 21, å det var riktigt skönt. Pluggade i lite musik i öronen å så gick jag.
Passade på att gå förbi graven å kolla om blommorna jag satt dit förra veckan fortfarande var fina. Men i morgon blir det några nya, lovade Catrin att sätta dit blommor från henne oxå, så det ska jag hålla.
Jag var inte ensam där nere på kyrkogården, jag hoppade till rejält då jag kom runt hörnet å hade sällskap av en lika rädd Hare som jag vart. Den skuttade iväg fort å satte sig en bit bort å kollade tills jag hade gått upp för gravbacken. Sen vågade den skutta vidare igen. Tur det inte var ett rådjur, för då hade jag nog fått hjärtstopp eller så lagt benen på ryggen å sprungit.

, nu blir det sängen för min del.
Har suttit fast i korsords tidningen, å då går ju tiden för fort fram.
Så sov gott allihopa.

*kram*

Inga kommentarer: