söndag 26 juli 2009

Söndag..

å fortsatt grått väder ute idag.
Här i huset hade 3 av 5 sovmorgon i morse, dom sov ända till 9,30. Jag å Jack var uppe vid 8,45 tiden tror jag det var.
Jack tittade på tv å jag löste korsord. Men då Jack började känna sig hungrig vid 9,30å Tindra lika hade vaknat då så väckte vi dom övriga i huset för frukost dax.
Efter vi ätit klart så klädde vi oss å gjorde oss i ordning för att åka till Piteå å kika lite på Dollarstore, gjorde lite inköp så som kaffefilter, bakplåtspapper å annat bra å ha.
Efter det så blev det lunch på Frasses i Piteå å sen åkte vi hem till David för att grilla.

Gott å trevligt som vanligt, det var ett tag sedan vi träffades, å barnen lekte både ute i det blöta å inne å spelade lite tv spel.

Vid 19,30 tiden packade vi in våra trötta barn i bilen å styrde mot hemmet.

Väl hemma så kom Svärmor å hennes 2 systrar förbi på en snabbvisit. För att hälsa å prata en liten stund, trevligt det med.

Så vid 21,45 var 3 trötta barn i sängarna, å här sitter jag lika trött. Om bara ett par minutrar så blir det sängen även för min del.

Å till er som börjar om efter semestern i morgon, ha en trevlig dag, å hoppas ni får en mjukstart ;)

Sov så gott.

*kram*

Inga kommentarer: