måndag 13 juli 2009

Måndag..

Då var det ny vecka idag igen då, å om bara 2 veckor så är det ny månad igen. Snart är sommaren slut, fatta alltså. Det är snart dags för vinterkläder igen. Men nu ska vi inte tänka på det, vi ska ju hinna bada å sola lite till innan dess. Hihi.

Orkade aldrig skriva någon rad igår, hade alldelens för ont i huvudet för det, åkte nämligen på migrän så jag var helt deckad hela eftermiddagen.
Å dagen efter brukar jag känna mig lite "bakis" men det har gått hyfsat bra idag ändå.
Pojkarna har badat idag, å jag har lapat liiite sol. I morgon blir det bad å sol om vädret tillåter det. =)

, tillbaka till soffan. Måste ju kika på Michael Scofieldtv 3, med andra ord så är det Prison Break.
Trött är jag oxå, så det blir inte till att vara uppe så länge till. Det är ju en dag i morgon oxå.

God natt på er gott folk.

*kram*

Inga kommentarer: