tisdag 7 juli 2009

Regn regn..

Men det är bra, då får man allt gjort hemma som verkligen måste göras.
Jag tvättar, viker tvätt, plockar undan, barnen drar fram allt igen å jag springer efter å plockar bort allt igen. Måttligt roande.
Tyvärr blir man ju som vädret ute. Grå å hängig.
Har rensat skafferiet oxå, dammsugit å kastat, ställt tillbaka allt snyggt igen.
Jag har så ont i armarna å allt idag, å det lär ju inte bli bättre för att jag stökar på så mycket. Men jag måste ju.

I kväll ska Danne gå på bio med pojkarna, det är bra det. För då kan jag andas lite vuxentid själv så fort Tindra är lagd. Vilket kommer bli tidigt då hon inte har fått sova idag på dagen.

Hjälp mig å hoppas på uppehåll så jag får klippa gräsmattan innan det blir till att ta fram lien för att komma sig igenom.

, här kan jag inte sitta. Bara till att fortsätta.

*kram*

1 kommentar:

Johanna sa...

Du verkar ha full fart idag. Här går det på sparlåga efter att ha varit och badat på Edda.
Skönt med regn men det kunde ha kommit nån annan dag =)
*Kram*