torsdag 30 juli 2009

Folk å fä...

Man kan ju bli tokig för mindre, men nu har bägaren runnit över. Den sista droppen är fylld. Så känns det verkligen å det står mig upp i halsen.
Nog sagt om det, men karln har stampat fel kärring på tårna.

Idag har hela familjen varit hos Pia å Jonas med familj på fika. Å vips så hade över 3 timmar gått, å vi gick tillbaka hit å barnen har badat i poolen å fortsatt å lekt.

Vi åkte en snabbis förbi på Solbacken å kikade lite på Rusta, jag behöver ha itag på 2 dynor så jag kan sätta fast dom vid bänken så man kan sitta å slappa där i solen, men det var utan framgång.

Har gått promenaden i kväll å det var grymt skönt.

Ska snart ta å göra mig redo för sängen, är rätt tung i huvudet i dag/kväll. Kan bero på att jag varit så upprörd.

I morgon får vi besök av Anneli å Lelle med barnen, hoppas på bra väder så barnen kan vara ute å bada å leka.
Så får vi vuxna sitta å surra å fika lite :P Självklart ska barnen oxå få fika ;)

Återkommer i morgon så får vi se om det har blivit värre eller inte.
Sov så gott!

*kram*

Inga kommentarer: