onsdag 8 juli 2009

Uppehåll..

just nu ser det ju lovande ut för att gräsklipparen ska få slava, haha.
Det ska bara få torka upp lite mera först, så ska jag ta en vända med klipparen i eftermiddag.

Orkade inte skriva nått igår kväll, det vart rätt sent. Tv:n var igång i bakgrunden, där det var Michael Jacksons minnesstund, å efter det var det en konsert. Så det var igång samtidigt som jag dolade med lite annat.

Grabbarna hade haft det mysigt på bion igår, jag å tindra satt hemma i soffan å såg en film. Klockan var inte så mycket då hon somnade sittande i soffan. Så jag bar iväg henne till sängen där det är betydligt skönare att sova.

Hon somnade strax efter 18, å vaknade 8,10 i morse. Det är bra det. Då kanske hon är utvilad å inte så gnällig idag. Konstigt det där att gnälligheten sitter kvar så länge efter dom små liven har varit sjuka. Så jag hoppas det vänder med det nu, hehe.

Nä, fortsätta med hemmet lite grann i sakta tempo. Får göra sånt som inte är allt för jobbigt eller gör för ont i armar å kropp.

På återseende.

*kram*

(LÄNGTAR!!!)

Inga kommentarer: