torsdag 2 juli 2009

trött, tröttare...

TRÖTTAST!! Å det är jag det.
Jag slumrade faktiskt till ca 20 minuter tidigare i eftermiddag. Men inte känns det som att jag har sovit något. Jag skulle kunna somna sittandes. Det börjar vara rätt jobbigt, å inte gör värmen saken bättre heller.
Så i kväll tror jag att det blir en tidig kväll för mig.
Jag har varit lite duktig här hemma i kväll. Jag har dammtorkat persiennerna, å det behövdes verkligen. Fy så smutsiga dom var, men nu är det rent igen ;)

Danne har jour igen, fast denna gången är det bara till på måndag, sen är vi tillbaka till vardagen igen. Tur det, för det finns lite saker som ska hinnas med.
det börjar ju dra ihop sig nu.

Jag vill ha nya gardiner i vardagsrummet, å denna gången vill jag INTE ha panelgardiner, det ska vara mer ombonat å utfyllt än så i det stora fönstret känner jag. Men ska kika på IKEA´S hemsida å kolla om dom kan tänkas ha något som man kan sy av.

gott folk.
Sov gott på er.
Hoppas att jag ska kunna somna å sova gott i värmen jag, det är ju så jobbigt å äckligt att sova då det är för varmt. Så fläkten får göra sitt jobb. Haha.

1 kommentar:

J sa...

God Morgon!!!
Känner du?? SVALKA!!! =) Inte en sol så långt ögat kan nå ;)
Ha en bra dag i den härliga luften!!!