måndag 27 juli 2009

Måndag..

Ny vecka, nya tag.
Idag har dagen flutit på rätt fort måste jag säga.
Så här sitter jag å är jätte trött.

Började morgonen med frukost, sen gick jag å barnen förbi Ingemar, där vart vi inte så länge.
Sen hem igen, å Pia kom med förslaget att jag skulle komma dit, så jag å Tindra knatade iväg ditt strax före 12.
Å hej bara vad tiden rusade iväg, surr surr å ännu mera surr, å vips så var klockan 15,40 å det var dags att börja tänka på refrängen å gå hem för att fixa med middagen.
Tänkte att vi skulle åka till stan å fixa några ärenden, men Danne gjorde det själv. Så jag å barnen stoppade något i magen. Sen kom deras kompisar tillbaka hit.
Tanken var att jag skulle ta mig på en promenad runt, men så blev det aldrig. Varken med Maria eller med Johanna.
Men däremot så fick vi mycket trevligt besök av Johanna, Ante å Clara. Dessa småbrudar säger jag bara.
Så himla goa då det var dags för Clara att gå hem, det var både kram å puss. Tindra blev så glad för presenten från Clara, hon sover med den i natt.

Jag har suttit i soffan å slö löst lite korsord, men ögonen svider å känns väldigt tunga, så nu ska jag dra mig till sängen för lite skönhetssömn.
Så får vi se vad morgondagen bjuder på.

Natti natti.

*kram*

Inga kommentarer: