onsdag 29 juli 2009

En bild..


Säger mer än ord.
Idag då vi åkte ut till Café lilla hjärtat så hittade jag den budskapssten som jag har sökt ett tag.
Så nu efter kvällspromenaden så ligger den på den plats där den hör hemma.
Det går upp å ner det där, vissa dagar känns lättare än andra. Å i dag har jag saknat henne, det är så mycket jag saknar. Att få berätta om barnen, eller bara prata av mig.
Jaja, hoppas att hon ser mig från sin plats. Då ser hon nog hur jag saknar henne, men ändå kämpar vidare. Jag måste ju liksom.
Det har varit full rulle här idag, barnen har badat ute i bassängen, riktigt skönt att ha den en dag som denna.
David med barn följde med hit efter att ha kommit ut till Lilla hjärtat, så vi åt grillat till middag. mums mums, sådant som man kan äta 2 dagar efter varandra utan att vara less, det finns ju så mycket man kan grilla, å så många olika sätt man kan smaksätta köttet på.
Satt ute på altanen å slappade då Tindra upptäckte att Clara gick förbi, så raka vägen ut till trottoaren å prata med Clara, vad annars?! =) Hon surrar bara om Clara, å så Wilma.
Så där stod vi å surrade en stund. Sen däckade lilldamen rätt fort. Det var en trött tjej.
Å nu är mamman lika trött som Tindra var för 3 timmar sedan.
Efter promenaden så hamnade jag här vid datorn, har tömt kameran på kort.
Å nu så funderar jag på sängen.
Sov så gott på er.
*kram*

2 kommentarer:

Trollmamma sa...

Jag ska tänka på det du sa till mig... Det värmer att ha en vän som dig ska du veta!
Stenen är så otroligt fin och jag förstår att du saknar henne. Jag vet att hon ser dig och att hon är med dig...och det vet du också...innerst inne ;)

Ha en bra dag i solen!
KRAM

Johanna sa...

Förstår också att du saknar henne men hon finns ju med så att du fortfarande kan prata med henne. Brukar jag göra vissa kvällar med min mamma. Hjälper mkt.
Känns lite fånigt men skönt!!!=)

Kram nu åker vi mot myggen =/
Hare gott!!!