tisdag 25 november 2008

Upprop!!

Såja, då tänkte jag att det är på tiden att alla gamla läsare å nya läsare ger er till känna.
Vet att det är fler som läser än som lämnar spår efter sig.. hoppas ni hittar nått bra å intressant att läsa om ;) *vinkar till alla smygare*

För övrigt så har vi tagit promenaden i kväll i sin ordning. Så skönt så..å jävligt trevligt att surra lite.
Jag är svintrött i kväll, så här på denna gatan så blir det inte alls så sent i kväll.

Kram på er! Ska bli spännande att se vilka som läser detta tjoller :P

*kram*

4 kommentarer:

Trollmamma sa...

Titt ut! Här är jag!

Men jag ger mig ju till känna flera gånger i veckan juh ;)

Kram kram!

Anonym sa...

Och jag läser vet du juh =) Kanske dålig på kommentera, men jag klan skärpa mig hihi!!! KRAM

Anonym sa...

You know me!

Anonym sa...

Hej, din gula granne uppe på backen här...