fredag 14 november 2008

7h & 10min...

så länge hade jag trevligt besök av Sofie igår. Tiden bara rusade iväg. Det är sååå många år sedan vi umgicks, men ändå kändes det som att det var förra veckan vi träffades sist. Fanns mycket vi pratade om, allt mellan himmel å jord...mest på jordnivå då..

Så efter allt stök med matlagnig å fixande för go´fika så var jag rätt mör på kvällen då sofie åkt.
Du har ju bara för söt bil ;) Å jag diggade din klädsel i bilen, vill oxå ha sådan.. :p
Får nog pimpa upp min Audi lite..hihi Om nu den klädseln passar i min audi vill säga. Något jag måste ta reda på..

I morse då jag vaknade så hade jag månadens huvudvärk, kändes som världens bakisdag. Ville inte alls röra mig, men bara till att masa sig upp ur sängen å inta lite Treo.
Idag är det äntligen helg igen, mest glad för barnens skull då dom får vara hemma från dagis. Lite tungt då Jack är lite ledsen å inte vill åka iväg alla dagar. Men bara 1 vecka kvar nu på heltid, sen är det tillbaka till det gamla vanliga, 15 timmar i veckan.
Hoppas att han ska känna det bättre att åka iväg på dagis då. Det sliter i mitt hjärta å se han ledsen.

Nu ska jag hoppa tillbaka till soffan å se på Montel show, Silvia Brown är ju med. Å jag tycker det är så spännande då hon är med.

Sen ska jag göra lite nytta, måste fixa inför dagens besök. Tror tusan jag gått å blivit poppis... *asgarvar* Nä skämt å sido, det är trevligt med sällskap.

*kram*

Inga kommentarer: