onsdag 19 november 2008

Krången..

Där har jag befunnit mig idag. Rena terrängkörningen att ta sig ut dit, men det var det självklart värt.
Tur det fanns täckning på mobilen att ringa å fråga vilket hus frun bodde i, då jag inte hade frågat efter vägbeskrivningen, men det var inga problem att hitta dit. Väl framme som kom Sofie ut till vägen å visade vilket hus dom bodde i. Ett superfint hus där ute i skogen ;)

Efter mycket surr å god lunch tog vi en promenad i skogen med deras 2 söta hundar. Å när vi kommit oss in så serverades go´fika å ännu mera surr. Men det är så lätt att surra lös med henne, vi förstår varandra. Å hon är tusan så klok för att vara så ung. Så det så.. ;)

Trodde jag skulle få "kli" i ögonen av vovvarna, men blev glatt överraskad då jag inte fick det. Reagerar på katter, å vissa hundar. Men tydligen inte dessa 2 hundar.

Nu i kväll har vi sett på tv å bara slappat i soffan. Jag har lite ont i magen, kan inte riktigt förklara hur det känns. Men hoppas det ska gå över.

Tack Sofie för en super trevlig dag!
Å jag hoppas att ditt magonda gick över.

*kram*

Inga kommentarer: