måndag 24 november 2008

snö snö....

å åter SNÖ... *suck* Vill inte ha detta stormväder, å all denna snön.
Mår dåligt då jag tittar ur genom fönstret å ser plogkanten. Vill att den ska vara borta innan Danne kommer hem från jobbet kl 16,40 i eftermiddag. Vill inte att han ska ställa sig å skotta då. Bara det att jag kan verkligen inte ställa mig å skotta nu... överväger att försöka ringa å få itag på en traktor som kan komma å ta bort eländet. Men jag vet inte vart jag ska ringa bara.

Nä, man skulle verkligen ha haft en snöslunga, då skulle Dannes rygg å axlar nog må bättre denna vinter. Fast det sura är ju då att det är en kostnad även det. :(

Pojkarna har hunnit vara ute på morgonen i det här vädret, men dom hade kul. Försökte skotta lite grann å så åkte dom bob.

Det känns som denna dagen kommer att bli låååång :S

*kram*

1 kommentar:

Trollmamma sa...

Hittar du någon med traktor så säg till mig då... Vill också ha hjälp med den där jävla snön... :S Fast vi har snöslunga så tar det ju en jävla tid, speciellt på morgon då man ska i väg och har den där plogkanten...
*suck*

Ses sen! KRAM