söndag 23 november 2008

Snöoväder...

kan man lugnt sagt säga att det är ute. Å jag känner mig så duktig som har varit ute å gått promenadsvängen. Efter allt svullande av fika så kände jag mig tvungen..hehe
Jag testade att göra en paj på jordgubbar idag. Å GUUUUD så gott det var, så det kan ni ju gissa om det blir nästa gång jag ska göra smulpaj. Det gick hem hos oss tre som äter paj. Herr Carlsson är ju tråkig å inte äter sånt ;) :P
Men det var trevligt å gott att ha besök idag. Barnen fick leka en massa å det gillar ju dom, så vad gör man inte för barnens skull, hihi.

Som ni såg så har jag varit duktig å bytt gardiner i sovrummet å så har jag renbäddat sängen. Kom verkligen in i nån andra andning nu i kväll.

Såg på Ensam mamma söker oxå, å ja jag hade ju rätt om att Anette skulle välja Rikard, så söta ihop.

Nä, nu måste jag rusa. Har en orolig liten dam.

Kram på er å sov så gott.

*kram*

Säger Tack till Camilla för igår oxå.

Inga kommentarer: