fredag 14 november 2008

Trevligt...

Idag har jag haft en trevlig dag å trevligt besök. Anneli kom på besök. Kikade in hur vi bor, å så åt vi god lunch å bara surrade ett par timmar. Oj vad tiden går fort då man har besök. Hoppas jag inte surrade öronen av dig bara :S ;)

Ikväll har vi haft lite mysigt med barnen. Älskar min familj =D
Har börjat komma på lite julklappar till barnen. Så till veckan får man bege sig ut å börja inhandla dom.

Har sett Idol nu ikväll. Å jag måste erkänna att jag blir lite smått upprörd. Spärra telefonerna för alla 10-16 åringar. Han är INGEN Idol....hoppas att folk kommer till insikt med det bara innan det är försent.

Nä, nu blir det snart sängen för min del.
Är helt slut, hoppas bara Tindra tycker som vi å tar liiite sovmorgon i morgon....så kanske man har en chans att få bort dom blåa STORA påsarna under ögonen.. :S

Natti å kram på er!



Just HÄR hade jag tänkt skriva nått bra, men vet inte hur jag ska formulera det. Så därför får det vara...

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha ha nej då, jag tycker det var super trevligt =) Du är så himla lättsam å snacka med =) Tycker vi borde göra det mer ofta!!! KRAM