onsdag 12 november 2008

det ringde...

från dagis idag. Dom hade fått ett litet problem med Tindra. :S
Lilla damen hade pillat upp en sojaböna i näsan... å nääää våra barn har inte sett på madicken.
Så vi åkte dit å lekte lite doktor, å ut kom bönan.
Undra om hon kommer att göra om det..hmmm

Förövrigt idag har jag plockat undan så gott jag kan, å så har jag tvättat.
Man skulle ha haft en hemsamarit som kan tvätta, städa, laga mat å fixa allt som har med hemmet att göra. å gärna att man skulle slippa betala för det oxå.

Jag söker efter lift upp till Ica Maxi å handla lite i kväll.... kan ju inte köra bil.. eller jo jag kan köra bil, å jag får köra bil = INTE av med körkortet. Men just NU så kan jag inte sitta bakom ratten, det går inte så jätte bra. Fan vad man blir beroende av andra snälla själar då..

Jaja, det återstår att se om jag får mig iväg nånstans... :S *ber till högre makter* haha

*kram*

1 kommentar:

Trollmamma sa...

Taxi Maria ställer upp ;)
Skämt och sido...behöer också handla så det fixar sig!
Ses då jag nattat lite barn!

Kram!