måndag 3 november 2008

gissa...

om jag vaknade MED eller UTAN huvudvärk i morse??!!
MED givetvis, vaknade då Danne klivit upp å börjat väcka barnen för avfärd till dagis, å nog fanns huvudvärken där nog =(
Efter dom åkt iväg så gick jag å kröp ner i sängen å somnade en stund till. Vaknade vid 9,30 å steg upp, skamsen att jag sovit SÅÅÅ länge.. haha
Fikade å tog på mig ytterkläderna å gick iväg på Apoteket, en skön promenad var det.
Köpte ett rör Treo eftersom det är ok att dricka det nu.
Å det gjorde susen, huvudvärken är BORTA! =) Men måste erkänna att jag är liiite skakis.

Är toksugen på att fara på stan, undra om det beror på att jag sitter här å tar mig INGENSTANS! :'(
Jaja, nångon ska jag väll ta mig dit.

Har gått igenom veckans reklam, men det var inte så mycket av värde. Såg ett tips på farsdags present =)
Sen så har jag börjat fundera kring Dannes julklapp, måste bara ringa å kolla runt lite vad det kan tänkas kosta ungefär.

Kram på er.

Inga kommentarer: