söndag 2 november 2008

Söndag...

Ja så var även denna veckan över.

Idag har jag haft huvudvärk, tråkigt men börjar vara van vid detta laget. =(

Idag testade vi nått nytt till middag, Makaronipizza. Å det gick hem här kan jag lova.
Jack ville äta resterna av det i morgon till middag, å så ville han att dom på dagis skulle få receptet så dom kunde äta det även där någongång...hihi
Min storkille, så snäll å genomgó.

Ja annars så är denna söndag som alla andra söndagar, lång å trååååkig.

Det roliga idag var att jag testade jackan som jag ramlade över på rean tidigare. Trodde inte att jag skulle få på mig den, men det gick så bra så. Så nu känns det mycket lättare å bättre.
Idag har jag inte haft så ont, så det går framåt.
Snart kanske jag får mig ut på nå korta promenader till att börja med. Tänkte gå till apoteket i morgon å beställa efter den bra tejpen som dom ska ha, men inte har hemma i ordinarie sortiment. Så det ser jag framemot, lite friskluft å motion =)

Nä, ska man vara så tråkig att man börjar dra sig mot sängen.
Brukar ju vakna då Danne stiger upp å börjar väcka barnen för att åka iväg till dagis. Sen kan jag inte alltid somna om. Så det gäller att få sova ett par timmar.

Kram!!

Inga kommentarer: