lördag 29 november 2008

Tack Maria!!




Tack för hjälpen med julkorts fotningen, tur du har en bra kamera å ryckte in ;)


Nu kan vi skicka iväg fina Julkort i år i allafall..hihi
Bjuder på 2 bilder, synd att det inte vart nån med bara jack på :'(


Idag har inte hänt så mycket här hemma. Vi åkte upp en snabbis på Solbacken, men där höll vi ordagrant på att frysa både häcken å tårna av oss.

Så hem å stöka på lite, nu har vi jul överallt, så mysigt så :)


Jag har strukit skjorterna till alla herrarna i detta huset, så då slipper jag stå å göra det i morgon innan vi ska iväg. Ska bli så gott, längtar MASSOR!!!!

klockan är inte ens 21 å jag är så trött så ögonen hänger, å huvudet värker. Danne slumrar på soffan, kanske ska väcka till han å skicka in han till sovrummet i stället.


För dit ska jag dra mig, ska bli riktigt skönt att sova.

*kram*

1 kommentar:

Trollmamma sa...

De blev så fina så! Du ska veta att jag ställer mer än gärna upp igen om du behöver min hjälp ;)

KRAM!