tisdag 18 november 2008

Migrän..

I eftermiddag då jag kom in genom dörren efter att ha varit iväg till Piteå med Mamma å Paulina så kom migränen som ett blixtnedslag från klar himmel. Vart skitdålig, så i med en imigran å försvinna in i dimman en stund. Huvudvärken försvann å efter drygt 6 timmar så var jag mig själv igen. Jag blir alltid lika öm på nästippen då jag har tagit imigranen, det är som en biverkning på mig. Så nu är min näsa åter till det normala igen..hehe

Ska dra mig mot sängen så jag är utvilad i morgon, redo för den dagens äventyr. =)

Kram på er.

Har upptäckt vilka skarpa höfter jag har, det gör rent ont. Å inte är det lätt att hitta en skön sovställning då heller. Får nog börja bunkra upp med en kudde eller så täcket. Oj vilka Ilands problem man har. Fast just nu så sover jag ändå på rygg å ligger å gapar som en liten fisk..*skrattar*

Nä sov så gott nu!

Inga kommentarer: