fredag 21 november 2008

Fredag kväll...

här har vi myst med barnen hela kvällen. Sett på Idol å bara slappat i soffan, vart lite korsord oxå för min del. Det är avkopplande det.
Ja vad ska man säga om kvällens Idol då?! Hmmm, nä men det var bra, Robin tar sig så att säga. Å fina ögon har han med..Kevin kommer kamma hem det hela. =)

Det är fint med snön på backen, ljusare om inte annat.
Barnen är glada över snön å har idag planerat för att vara ute å åka stjärtlapp i morgon, hur nu det ska gå :S Men dom lyckas nog göra nått bra av det hela.

Ska gå å lägga mig i sängen nu, har varit så trött dom senaste dagarna. Men jag funderar på om det kan ha å göra med min obekväma sovställning jag måste ha just nu, liggandes på rygg å gapa som en fågelholk. Blir nog skönare att sova då jag kan sova på sida, fast det gör för ont för det just nu. Har vassa höfter som tusan...ajaj.

Sov gott på er, å ha en fortsatt trevlig helg.
*kram*

Inga kommentarer: