söndag 16 november 2008

Trött.

Jag är sjukt trött. Å nu är äntligen denna söndagen över.
I morgon är en ny vecka, å snart en ny månad.. en mycket bra månad..födelsedag, julafton å nyårsafton.
Klart man undrar hur alla dom tre olika dagarna ska bli.
Jag vill hitta mig nån fin klännng att ha till jul, nån som jag även kan ha sen efter jul oxå. Så den inte bara blir använd 1 gång å ska sen hänga i garderoben. Tur jag har ett tag till på mig att söka.

Igår fick jag tummen ur att inhandla en ny gördel, det behövdes. Denna korvar sig inte å känns obehaglig, den ska ju trots allt hänga med i några veckor till.
Nu gillar jag det jag ser i spegeln :O Får man säga så om sig själv?!?!

Jaja, ska sova som en prinsessa i natt...eller var det som en drottning...;)

1 kommentar:

Trollmamma sa...

Ja man får säga så om sig själv!

KRAM!