fredag 7 november 2008

förvånad..

i morse då Danne å barnen åkt iväg så tog jag med mig telefonerna in till sovrummet för att sova en liten stund till, å för att slippa skynda sig upp ur sängen för att svara.
Somnade å vaknade 8,30 av att det ringde, men gissa om jag blev förvånad då det ringer i vardagsrummet... hmmm
Va, går det inte svara med tvdosan...*asg*
Så det var ju bara att dra sig upp ur sängen i allafall.

Så då har jag hamnat här en liten stund, har tagit fram fläskfilén ur frysen till middagen i dag.
Å så har jag lite huvudvärk, men det är ju inte ovanligt direkt.

Sitter å retar upp mig mer å mer på en sak, så snart exploderar jag tror jag... men det är en annan historia det, å den ska jag inte ta här.


Igår så hämtade svärmor Casper å Tindra från dagis, åkte hit hem å gav dom middag. Så då vi kommer hem så möts vi av en skurande svärmor å en ny vaxduk på köksbordet. Det var jätte fint. Tack snälla svärmor!!!!
Så nu vill jag bara få upp dom snygga shablonerna på väggen (eller hur det nu stavas), kommer bli så läckert. Ska se om jag kan lyckas med det idag. Vet bara inte hur det ska gå då jag inte kan sträcka på mig. Hmmmm, får fundera lite till. Annars får jag "lura" hit någon som kan hjälpa mig ;)

Vi ramlade ju över ett Superklipp på Shapestore i förrgår. Ett köksbord för 500:-, så nu har vi ett större köksbord å sköna stolar. =)

kram på er!

Inga kommentarer: