torsdag 20 november 2008

Om det stämmer...

att ett gott skratt förlänger livet, ja då kommer jag att leva för evigt. Jag har skrattat nått så sjukt idag. Sofie började morgonen med att omedvetet få mig att skratta, å det där har jag haft i huvudet idag. Så då jag gick på stan skrattade jag för mig själv. Folk tror nog inte man är klok, men vad gör det.

Jag har varit å fått ansiktsbehandling idag, å det var skönt. Helt ok med andra ord. Gratis är gott :P

Sen så har jag gjort bort att handla barnens julklappar, så nu är dom inslagna å klara.

Har fortsatt att skratta mig öm i magen i kväll. Tror nog frun bakom denna dataskärm är sjukt trött. Så jag ska gå å sova nu, stiga upp i morgon då danne å barnen ska göra sig klara, å hjälpa till. Sen blir det till att gå å sova ett tag till om det så behövs.

I morgon kväll ska vi mysa med barnen, Jack har beställt tacos å fruktsallad som efterrätt, vi ska "fira" att det är sista heltidsdagen på dagis. Min sjukskrivning går ut nu. Så då är det tillbaka till 15/vecka igen.

Kram på er som läser. Å natti!

Inga kommentarer: