torsdag 1 juli 2010

Vilken dag...

Vad effektiv jag har varit idag. Tvättat, vikt en massa tvätt.
Renbäddat, rensat lite smått å gott.
Det har varit perfekt väder för innefix idag.
I eftermiddag kom madrassen så nu har jag fixat i ordning i källaren oxå, målade det sista runt dörren. Jag har slitit som e hund. Sytt nya gardiner till barens avdelning i husvagnen. Strykt å varit ute å satt upp dom. Blev riktigt fint, nu är det bara till främre delen i husvagnen kvar. Kan hända att jag hinner sy det i morgon på förmiddagen. Beroende på om Tindra har feber i morgon eller ej så tänkte jag få mig i väg en sväng å kika på rullgardiner till husvagnen.
Eventuellt att vi kan prov campa lite i helgen, jag ligger ju steget före i tid så.
Nu ska jag ta en snabb dusch å se blir det sängen för mig å Tindra. Hoppas på sovmorgon.
Å så ska det bli spännande i morgon å få se kort på stället Danne å barnen har varit på i dag.

Ska jag våga erkänna att jag har haft ont åt gallan i kväll oxå :S Måste hämta ut medicinen i morgon.
Sov så gott.
*kram*

Inga kommentarer: