torsdag 22 juli 2010

Ny design...

Eftersom jag var tvungen att hämta hem dom nya koderna till bakgrunden jag hade å inte kom ihåg under vilken kategori jag hade hittat den, så fick det bli en ny.
Nu ska färgen på texten vara mörkare så det ska gå läsa.
I dag har jag haft huvudvärk i sin vanliga ordning, huset fullt med barn. Men det har gått bra ändå.
Nu i eftermiddag kom Anneli, Lelle å lilla Oscar på visit. Så jag fick mig en promenad kompis medans herrarna satt kvar hemma i soffan å lallade med annat.
Då dom åkte så duschade jag tre trötta barn, Tindra slocknade direkt jag lade henne i sin säng å sa godnatt.
Casper hakade på å somnade i samma fart han med, jag tror Jack ligger i sin säng å kollar på tv.
Regnet har öst ner en snabbis nu i kväll. Skönt det. Blåsten lugnade ner sig, så som det har stormat idag.
, ner å sätta i gång en tvättmaskin å sen duschen för att efter det slappa i soffan en liten stund innan det blir sängen.
Sov så gott.
*kram*

Inga kommentarer: