onsdag 21 juli 2010

Det får jag äta upp.....

Lääänge, hehe. Men det bjuder jag på, MUUUUMS MUUUMS!!! ;)

Idag har det varit en superdag från morgon till kväll.
Efter frukosten så kom Monika å Pontus å var här ett par timmar. Barnen badade å hade roligt. Dom gick iväg till lekparken bakom svandammen å lekte. Verkligen toppen snälla var dom.
Det har varit en utedag för alla idag.
Då Monika å Pontus åkte hem så var det bara raka vägen in i köket å börja fixa med middagen. Kyckling med sötsur sås å ris, mumsigt.
Efter middagen åkte jag med Ingemar till stan å handlade påfyllnad till kylen, den gapade gode tomt.
Väl hemma igen så hade vi fått trevligt besök av Jocke å flickorna. Så det har varit fullrulle på alla barnen i dryga 3 timmar Kan säga att våra slocknade direkt dom var klara för sängen å la huvudet på kudden.

Så länge sedan jag satt vid stationära datorn att det är rent lite jobbigt med tangenterna, haha. Så fort man vänjer sig vid nått annat. Å jag som inte var så glad i att sitta vid bärbara från början, ja där ser man.

Sängen känns väldigt lockande just nu, har sådan värk i armarna å ryggen. Skulle behöva mig en redig massage av min rygg tror jag.

Sov så gott.
*kram*

1 kommentar:

Anonym sa...

byt färg, går knappt att läsa :(