fredag 23 juli 2010

Tvätt, tvätt....

å ännu mera tvätt. Har tvättat, vikt tvätt å parat ihop sockar idag. Kommer drömma om tvätten i natt känns det som, men hellre det än mardrömmar. Har haft galet många drömmar i natt, men 2 av dom kommer jag ihåg glasklart.
Den ena var om Elsy, ojojoj vad jag saknar henne.

Tindras skrållandockor har badat i poolen idag, om jag är nöjd över det kan ni ju försöka gissa själv.
Danne ska få ta sig en titt på dom, för dom pratar inte längre.

Nu är det helg igen, en helg som det är en massa motortävlingar. Både Crosskart å RallyCross SM. Trevligt trevligt.
Tindra är döds trött men vägrar att somna, hon travar fram å tillbaka i hallen. Snart ryker nappen hennes.
Jag ska be om en massage av min nacke, har så ont å det värker i armar å ben.

Jag hade tur å vann på min Datumlott i Datumlotteriet =)
En lott som inte kostade mig nått, utan jag bytte in min kupong värt 11:- på Guldfynd mot en lott. Å jag hade turen som sagt att få vinna. Jag vann på dagen å då var det kontanter. Hade det varit på månaden så hade det varit en ny lott. Så jag blev mycket glad över min vinst. =)

God natt gott folk.
*kram*

Inga kommentarer: