onsdag 7 juli 2010

Knäckt...

I går kväll var jag helt knäckt, så jag orkade aldrig sätta mig ner vid datorn å skriva då vi kom hem strax innan 22.
På dagen var pojkarna med sina kompisar å fick följa med dom å bada. Det var lycka det, själv så försökte vi få till det sista som vi hade att fixa.
Då grabbarna kom hem från sina kompisar kastade vi oss i bilen å åkte till Boliden, klart man inte tackar nej då man blir bjuden på middag. Tack ännu en gång. Det var super gott.
Barnen var vakna ända hem, så det var bara att göra dom natt klara då vi kom hem å sen raka vägen i sina sängar å sova.

Så jag kan säga att det blev sovmorgon för alla barnen i morse. Jag vaknade 8.30, klev upp fast jag fortfarande var trött.
Sen vaknade grabbarna vid 9.30 å sist Tindra vid 10 tiden.
Casper skulle till Milton å leka idag, så då passade vi andra på att åka till stan.
Danne släppte av jag å Jack på stan, å så åkte han å Tindra till svärmor. Jag å Jack gick å kollade om det fanns nå dropin klipptider till oss. Det fanns det så vi fick bli sommarfina i håret.
Jack blev jätte nöjd, mysigt att göra något sådant där.
Slank in på en butik jag aldrig brukar vara in på, å jag hittade mig 2 plagg!! *klapp på axeln till mig själv* Så nu ska jag nog kunna ha nån av dom på mig på Fredag då vi ska få oss iväg på galej =) Ska bli skoj.
I eftermiddag har jag bäddat husvagnen, tvättat, städat, skurat å börjat vika tvätten.
Gav upp då jag kände svetten lacka å huvudvärken börja komma.
Ser nån sjuk dokumentär på 5:an just nu, barnen sover å Danne är ute å svirar i stan.

*gäspar stort* Tror bestämt att jag ska gå å sova så jag kanske är vaken å står här ute å välkomnar skåningarna då dom ramlar in ;)

*kram*

Inga kommentarer: