måndag 19 juli 2010

Lödning...

Det är inte billigt att få smycken lagade, men vad göra. Jag vill ju ha dom lagade så jag kan använda dom igen. Så dom är inlämnade, vill att tiden ska gå fort nu så jag får tillbaka dom. Känner mig så naken utan smyckena.
Fick panik i går kväll då jag hade gått å lagt mig, upptäckte till min fasa att det andra armbandet jag hade tagit på mig var borta från min handled. Jag blev kallsvettig å illamående, rusar upp på övervåningen å börjar söka.
Som tur var så hittade jag det på mattan nedanför soffan, så det måste ha gått av nångång i går kväll. Får kolla upp om det går att lämna in å få det lagat det oxå, men det får vänta ett tag.
Jag köpte mig en ring idag, en ring till minne av Elsy.

Casper har varit iväg å lekt med Milton, å Jack var nere hos Leo.
Jag å Tindra har fixat på här hemma inför middagen.
Vi har haft en trevlig eftermiddag/kväll med våra besökare, barnen var helt knäckta då vi fick i säg dom. Hoppas dom sover lite lägre i morgon.
I morse kom först Tindra ner å la sig i våran säng i källaren, å sen kom Jack å mös en stund han med. Det avbröts från Casper som ropade FÄÄÄÄRDIG från övervåningen.

Nu kallar sängen på mig.
Sov så gott.
*kram*

Inga kommentarer: