tisdag 20 juli 2010

Wallander...

Jaha, då har vi sett sista filmen av Wallander - Vittnet.
Vad ska jag nu se framemot för filmer?? Kanske man skulle börja se Beck eller nått i stället.

Har haft en toppen dag idag =)
Lite slösurfning på morgonen som var trevligt, sen väntade vi på att Casper´s kompis skulle ringa, Men så blev det aldrig. Lite besviken kille då.
Kollade med grannarna om dom var sugna att följa med på Café Sjöbönan i Ursviken å fika. Å jo dom hakade på, så där satt vi vid vattnet å fikade, sen gick vi till "gräspletten" så barnen kunde rasa av sig lite där.
Tindra gumman var helt överlycklig av att se sin kompis Clara igen. =)
Hemma igen så satt jag å var poolvakt då Jack, Leo å Tindra badade i poolen. Det såg så skönt ut, får ta å kasta mig i poolen nån dag jag med, eller hoppa i bikinin å steka sig lite i solen.

Jag fick med mig Pia på en liten promenad med Casper, Simon å Tindra till Ica så dom fick köpa varsin slusch.
Cyklade ner med sovväskan till Jack, han sover hos Leo i natt.

Är lite tung i huvudet, men skulle tro att det beror på värmen. Lite tryckande huvudvärk sådär, men så länge det inte resulterar i migrän så är jag nöjd.

Sov så gott.
*Kram*

1 kommentar:

Johanna sa...

Clara var också glad och nöjd efter att äntligen få leka med sin kompis Tindra igen =)
Det behövs inte mkt för att göra tjejerna glada!