torsdag 8 juli 2010

Tjohoooo....

Då var det äntligen DEN dagen, somnade sent i natt efter Danne kommit hem å så vaknade jag tidigt i morse av att någon smög sig på toa å låste dörren. Gick upp från sängen å äntligen hade dom anlänt! =)
Nu ska vi bara ha goa dagar å bara va å ha det bra.
Vi tog det lugnt å sen så åkte vi till lassa å hälsade på Pontus å Jossan, efter det så åkte vi ner på stan å kikade på karuseller å åt lite mat.
Sen bara hem å njuta av solen.
Grabbarna har riggat poolen å så satt upp förtältet.
Jag å Betina lagade middagen, tacos. Oj så gott, det var ett tag sedan vi åt det.
Paulina, Jonas, River å Leah var förbi en stund å busade.
Då dom åkte så gick jag, Hampus å Erica promenaden. Kan säga att den sög ur den sista energin i denna kroppen.
Nu blir det sängen å ladda inför i morgon.

Jag blir knäpp på denna dator. Halva inlägget försvann. Grrrrr!!!
Har hunnit med att cykla promenadsvängen oxå före middagen, å så var jag förbi graven å plockade bort dom gamla blommorna.

Sov så gott.
*kram*

Inga kommentarer: